Skandal!!

Idag är det 5 december och termometern visar på.....13,5 plusgrader! HUR är det ens möjligt? Jag gillar inte det här, snälla jag vill ha snö o kallare väder! Blää!

Nu till det positiva av dagen! Efter jobbet fixade jag några julklappar och mötte upp med mamma och sedan även bror som även de lyckats göra av med pengar! Känns skönt att vara igång och ha fixat de flesta julklapparna, roligare när man inte stressar. Dessutom är det bra att jag fixat Johans 18-årspresent (7 Dec) och Pappas 49-årspresent (19 Dec), nu är det bara den eviga väntan tills de får öppna=) Mamma är jättelätt att köpa till men har lite kvar där!
Efter avklarad shopping bytte jag och pappa bilnycklar, han skulle gå på årets första julbord, av ca 30 st. han brukar bli bjuden på, ikväll var det greksvenskt julbord, intressant! Väl hemma kunde vi alla konstatera, jag kan INTE parkera fint, hehe, blev sur och Johan ville pröva, det fick han. Jag ställde mig vid framdelen av bilen, väldigt osmart av mig för helt plötsligt börjar vindrutetorkarna att köra, Johans förbaskade stora händer kom åt spaken, och sedan, DÅ råkar han trycka igång tvättmanicken så det sprutade spolarvätska rakt i ansiktet på mig.............. Glasögonen blev smått prickiga! Jag har ej kommit till den fas än då jag kan skratta hjärtligt åt det, kanske imorgon.. Oh! En sådandär halvkul incident, där fick jag för att jag inte kan parkera!

Men nu har jag varit ute o gått en powerwalk, superlängesedan, orkade inte åka till träningshallen och Lina hade tränat tidigare, men det var riktigt skönt att gå av sig lite, gluttade in i alla husfönster o tittade på deras julbelysning, fint!
Men som sagt, vädret inger ingen julstämning direkt..

Nä, nu är det Ugly Betty!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, det var nog en ganska rolig syn :P Jag hade kunnat skratta åt det från första stund.. hehe!

Träninng imorgon?

2006-12-06 @ 11:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0