Frost!

Ja, idag var det minsann liiiite vitt på marken o gräsplättarna- frost ! Alltid något? =) Kallt iallafall så det bet på kinder och näsa, hellre det än +10 som jag hört att det ska bli på julafton?

Idag har jag mest lallat omkring i min egna värld på jobbet, myycket patienter men för mig var det ovanligt lugnt tycker jag, har väl fått in rutin på allt I guess?!
Efter jobbet införskaffades ännu en julklapp, inte många kvar nu!
Imorgon ska vi på julfest i Henefalks herrgård, ska bli riktigt mysigt! Onsdag är nya datumet för min o Matildas bio-dejt och på Torsdag ska Lotta firas =) Får se hur sen jag blir men va tusan- behöver inte vara superpigg sista dagen på jobbet innan jag går på ledighet!! På Freedag kommer Robeeerth!! Vi ska gå o fika på choklad-stället på Lördagen o på kvällen blir det uppesittarkväll , älskar!!  Julafton kommer bli annorlunda i år, älsklingen är ju här vilket jag är såå glad över, men farmor .. =( Hon kommer bort en stund men allt känns fortfarande så konstigt, i bland undrar jag om hon vet vem jag är... saknar henne. Känns som om jag förlorade min farmor dagen hon fick sin stroke, även om hon fortfarande är i livet..  men vilket liv?


På juldagen åker vi tiidigt till kusten- ska sedan vara där tills 2 Januari, o sedan väntar en vår med planering och tänkande o försöka se allt mer positivt o inte stressa så mycket inför framtiden! Se där- har nyårslöftet klart, yeah

Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0