Förenkla ditt liv-få tid att leva

Vad knäppt blogg.se har varit, inte kunnat logga in alls! Men nu går det!

Sthlm förra helgen, mys, gick på Grönan och på en julkonsert på Kungsholmens gymnasium och åt urgod pestopasta med meeera med meera..! En mycket lyckad helg med min Lott, snart kommer hon hem=)
Köpte ett fint album till Turkiet korten - som jag är klar med, jag är jättenöjd, älska Granit! Köpte där ett fiffigt gummiklister som man bara gnuggar bort om det kommer utanför, me like!

I helgen ska jag köpa julklappar! Känns fortf. inte helt 100 dock, med tanke på vädret, det känns bara weird! Men på jobbet är det mysiga julfikor och allt så det gillar jag och i helgen ska jag o Matilda gå på julbio!
Nyår är fixat! Jag o R har hyrt ett snitsigt rum på Gothia Towers som ger fri tillgång till en mängd trevliga saker och jag ska utnyttja allt, för det priset! Vi firar då 2 år eftersom Rob är i Val Thorens i Januari (hoppas de är snö där då!!!) Nu är det bara matproblemet som ska lösas och med min klänning kan jag inte gå var som helst =)

Jag har kort hår nu, eller ja, kortare iallafall, mest jag själv som märker det tror jag faktiskt..haha..



fridaa


Kommentarer
Postat av: Linda

väldigt sött

2006-12-16 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0