Vill jag, tror jag, har jag?

Personlighet? Glad, trevlig, social, nyfiken
En miljon kronor, vad skulle du göra? Spara/ Slösa, vilket gissar du på mest ?
Är du på dansgolvet eller i baren på krogen? The dancefloor baby
Dokusåpa? Javisst, intriger o drama!
Bär du glasögon eller linser? Yes, glasögonorm!
Är märkeskläder viktigt? Hmm, viktigt; Nej, roligt ;Ja
Fuskat på prov i skolan? Fuskislapp har förekommit nångång kanske
Längsta förhållandet? Ongoing....15 månader snart..=)
Tatuering/Piercing? Nej/ Ja, 3 st hål i öronen
Vill du gifta dig? JA!!
Vill du ha barn? JAA!!
Vilka länder har du besökt? Norge, Danmark, Tyskland, Turkiet, Italien, Grekland, Bulgarien, England, Frankrike, Schweiz, Finland, Spanien
Bra på att laga mat? Hehe, njaaaaaaaaaa...
Vad har du för klädstil? Jeans o snygga toppar, piffa till med något roligt är kul!
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Så skönt!! Så fräscht!
Favoritglass? Piggelin, o Nogger black
Tror du på ett liv efter döden? Ja, jag tror på något i den stilen
Vill du gå ner i vikt? Vill man väl alltid, suck!
Tycker du om sushi? Ja!
Har du varit deprimerad? Nix, bara nedstämd men herregud det går ju över!
Morgon eller kvällsmänniska? Kvälls.
Tror du på livslång kärlek? Japp!

Kommentarer
Postat av: Muu

Måste bara säga det medan jag kommer ihåg det... Det där jag sa idag om att Johan kunde få jobba den 5:e juni om han ville. Gäller samma sak som förra gången, tenta med en kille som inte skriver utan dikterar tentan. Skulle handla om 3-4 timmar med start kring 9.00 och inte innebära mycket mer än att han sitter och håller koll på killen så att han inte fuskar eller så. Du kan väl höra med honom. Någon skola har han ju i alla fall inte som kan sätta käppar i hjulet... lönen är 96 eller 98 kronor/timmen (minns inte riktigt vilket). Pussiluss

2006-04-19 @ 21:41:21
URL: http://muulinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0