Taxfree

Wiho, E.Ardens 8-hourcream och Biotherms Lait Corporel är miiiiiiiiina, tack gudmor=) Jag tycker det är roligt med taxfree, mycket roligare faktiskt!

Något som också är roligt är att vara på jobbet, faktiskt! Inte för att det är så mycket jobb hihi ( we are too good), men tack vare Malin och våra trissningar på Tradera, haha..Allt skit folk vill ha,..well, good for us!

Idag sa jag officiellt upp mig från tele-jobbet, kändes skönt, har inte varit där på 1 månad?! De ringde även från jobbet jag sökte tidigare i våras, intervju på G? Skulle vara roligt om jag fick det, även fast jag heelst vill få jobb i Stenungsund, men de är roligt att ha jobb överhuvudtaget liksom, vill inte sluta på US!

Imorgon får vi lön! I helgen kommer Roberth! Valborg kommer bli s u p e r b r a i år!

Nu ska jag äta banan och gå o duscha, svettig efter gymmet!

My day today!

See ya´ll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0