Stora dumma fjärilar...

..som surrar o har sig i magen, låt mig vaara för tusingen!!! Jag är nervös redan som det är, tack så mycket!

Jobbar o står i, fast nu står jag inför en lång.."ledighet(?)" p g a att mapparna tog slut + att jag åker ju bort i helgen! Wiho, till hjärtat såklart!

Ska i veckan säga upp mig officiellt från det andra jobbet men jag känner mig så elak, blä, men jag måste! Får iaf. in lite penki på kontot nu i April, det är ganska behövligt! Vet mycket saker jag vill ha men Jo, jag ska försöka s-p-a-r-a också men det brukar vara mer slösa än spara över Fridolajnen va! Jaja, nog om det!

Åker som sagt till Rob snart, gud vad jag längtar, saknar allt och alla!

Åker jag dit med ytterligare några vuxenpoäng eller inte??

Kommentarer
Postat av: Mary

Klart som tusan att du tar med dig vuxenpoäng!
Om det är det jag tror att du syftar på :D

2006-04-04 @ 21:43:51
URL: http://mariam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0