Rörelsesjuka

Är snart på väg till en undersökning/studie, som jag ska deltaga i genom att sitta på en platta som rör sig åt alla möjliga håll och kantar, spännande? Kräkframkallande? Haha, vet inte riktigt vad jag gett mig in på men ska ändå bli intressant, blir ju åksjuk ibland, nu ska jag provocera fram det också , gah! Det blir jag o de 1000 elektroderna jag ska fästa överallt haha..:S

I går var jag o Linnéa hemma hos en annan Linnéa och blev sminkade, eller vi sminkade oss själva men lärde oss hur, det var riktigt skoj och vi valde en vardags-sida och en party-sida, så ena ögat var lila, det andra guldbrunt, var skitsnyggt båda två, med olika ögonpennor o rouge, hur kul som helst, Linnéa blev så jäkla snygg!


Dagen har hittills varit jättebra, morgonprolle med Elena, o sen jobbade jag klart en intervju, o nu måste jag dra på mig jeans o åka!!

Update later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0