"Påsklov"..

..ääh..är något jag inte har nu för tiden! Men man får göra sitt bästa i att ha ledigt iallafall =)
Idag jobbar Roberto så jag ska försöka få lite jobb klart jag också, i form av lite utskrifter, men jag behöver en mall, så jag väntar på att Malin ska svara =)  Har fått 10 st men jag tror att det mesta kommer att göras hemma!

I helgen var vi i Göteborg and did some shopping! Köpte ett par nya skor, bruna söta loafers, och ett set med sminksaker från Clinique, nu ska här testas om det är bra! Man ska tydligen få ca 36 % längre fransar av mascaran! Rengöringen heter "Take-the-day-off", ganska smart tycker jag!

Hyrde 2 filmer igår, Cinderella Man (hur bra som helst, även fast jag motsatte mig rätt rejält i videobutiken)
& Saved!, fast den har vi inte sett den, tyckte den verkade lättsam, vi ska se den ikväll, blev för trötta igår!

Åker hem på Onsdag och på Torsdag kommer Hellan heeem!!!! Jaa!!! Då blir Frida glad! :D
Nu ska jag titta vidare och förhoppningsvis komma igång med intervjuerna!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0