Klargörande

Har nu kommit fram till att jag inte kommer att åka till USA denna sommar. Som det ser ut nu har jag valt att flytta fram det p g a att det har blivit för forcerat och jag har inte riktigt hängt med i svängarna!

Körningen idag gick inte vägen, och jag kände att jag har kört som en dåre, bara för att få det klart innan 7 April. Allt blev för stressigt och jag känner att jag måste få ett break från stressen och måste åka iväg till Roberth o samla mig lite, ( filosofiskt va=)

Först tyckte och tänkte jag att jag var väärldens loser, jag menar, alla polers har ju varit ute på äventyr o då känner man sig så dum på något sätt, jag vill ju också ut o utforska! Har nu intalat mig att jag koooommer att få fler chanser o jag kan iaf. åka till "The states". Men är jag inte 100% så får jag följa det!


Nu tar jag nya tag, som det ser ut nu får USA vänta tills nästa sommar..Men vad tusan- jag shåsar upp mig för 3 månaders skull, tyckte att jag var väärldens misslyckande..Hoppas inte att ni känner så! Jag vill väldigt gärna fortfarande åka men jag är bara 19 och livet är fortfarande mitt och jag kan göra vad jag vill.

Hoppas att ni förstår lite, jag är fortfarande äventyrslysten men nu får jag vänta lite..=)
Tack för att ni läste
Puss!

Psst, låter ju själviskt att skriva såhär, som om jag vore världens mittpunkt liksom, inte så jag menar, men jag kommer ju ändå få säga det till alla förr eller senare =)

Kommentarer
Postat av: AnnaPannaTroppSnopp

Baby! Känn dig nte stressad! Du har ju all tid i hela världen för guds skull! USA blir vi nog inte av med än på ett tag! Och se det från den ljusa sidan! DÅ kan du festa med mig heeeeela sommaren!!! Saknar dig snutt!! Puss

2006-04-06 @ 22:53:03
URL: http://annatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0