Brunch

Mötte upp Linnéa och Lotta i Gränden, sen knatade vi iväg till det nyöppnade fiket/lunchrestaurangen i Trädgårdsföreningen och tog varsin stor smörgås med lax, pepparrot och annat smarrigt! Satt mitt i tropikerna ( varmt, puh!) och min loka-citron passade väl in!
Mys att ha Lotta hemma och det var längesedan jag träffade Linnéa också känns det som, så det var riktigt kul och mysigt! När vi var mätta gick vi in på stan, köpte manikyrset, badsaker och Linnéa köpte rosor till Johan som precis har muckat, ( Grattis!! )

Vi smidde lite planer inför Valborg och bokade en sminkkurs o lite annat smått och gott med, men än har vi inte lyckats pricka in en enda helg jag kan åka till Stockholm, skamligt om något!! Men nu har vi ju faktiskt hela soommaren på oss!! Ska bli den bästa, även om alla mina somrar har varit underbara!

Nu ska jag gå o påta i mitt fotoalbum och göra manikyr tror jag, tror dock inte jag lyckas, det är skitsvåårt!

Jag tycker om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0