Vuxna lekar

japp, sitter här och bylsar på oss både det ena och det andra, Kronans långkallingar kommer nog väl till pass, plus de 100 underställ/träningsoveraller vi har hemma, dock är mina termobralls kvar på dagiset, så blöt kommer jag änna bli!

Tips-promenaden är utplacerad och släkten är på G. Blir en välbehövlig grillpaus mitt i lekandet, har fått veta att det är samma lekar som på mammas och Kerstins kick-off i somras, dvs jobbiga räknelekar och tankegnag! (nytt ord?) Weell, well, I´ll do my very best! Hurta på!

Efter denna friluftsupplevelse ska vi åter in i värmen och börja fixa iordning oss inför ikväll, har fått strikta regler om att befinna oss utanför husets väggar innan klockan slår 19.00 då brollans kickers kommer att börja droppa in...Måste ge bror creds för den snygga inbjudningen han har skickat ut!!

Ja, vi kommer  alltså att traska iväg till Ursula och Jousef där jag inte aaalls skulle bli överraskad om det serveras aloe-vera välkomstdrinkar, haha! Men jaja, its good for ya!

Gott nytt på er! Får se om jag får tillfälle att rapportera om vår friluftssatsning! :D Ska ta lite kort iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0