Snökääjos!

"Snöoväder är på väg att dra in, och det kommer att bli väldigt blåsigt på fredagen, främst i Skåne"

Jaha, hur hade vädergudarna tänkt sig att morfar, ann och sophia skulle komma hit då? Öppna vägarna vet ja, Mannen däruppe har ju gjort det förr, så gör det nu för min skull=)

Vad att göra en sådan här dag? Vill helst göra: Ingenting. Ska göra: Plugga, sola=), slappa, köra bil? (Vanskligt värre?)
Nyårsplanerna gick lite i stöpet idag, hade planerat att åka till en skjutbana på förmiddagen, men nej, allt var avstängt, blä! Meeeeeeeenmen, huvudsaken är att Roberth kommer hit iallafall=) Saknarsaknarsaknar! Blir världens bästa nyårsafton med världens bästa sällskap och jag vill ha klänning men jag har ingen och jag orkar inte leta mer för då blir det bara en ful jävel som var snygg i panikögonblicket så Nej, kjol o topp funkar väl lika bra?

Julen är över för denna gång nu iallafall, det gick fort, som alltid annars, och besvikelsen över att det inte är som när man var liten växer bara mer och mer, vill ha magi!
Men mysigt var det iallafall .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0