Offer för majoriteten?

Det står klart, jag har fallit offer för den alltmer populära sysselsättningen att blogga.  Efter att vännerna startat bloggar åt alla håll och kanter så ska inte jag vara sämre, so here I am, all fresh and hip!

Vad förväntas nu av mig som bloggare? Kommer någon överhuvudtaget finna mina bloggar intressanta nog att läsa? Hmm, time will tell... Bloggen kommer säkerligen intefatta lite av varje, smått och gott, information tagit direkt ur mitt liv som Frida-Caroline!


See ya´ll!


Nya uppdateringar sker fort. Precis hemkommen från en vad jag trodde skulle bli en ensam trip på stan i ovädret men icke sa nicke. Träffade på Luke och David och vips så hade man sällskap, men fynd på mellandagsrean blev det däremot inte! Köpte 2 meter sidenband, för det var fint. Lämnade även in de något slita Nudie-jeansen hos sömmerskan, för att återkalla livslusten hos dem=) Så på tisdag har jag hela jeans woho!

Middag ikväll med gäst, åter att käka "yjuleboerd" som Luke, gästen, uttrycker det! Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0