Lycka!!!

Roberth kommer tidigare än planerat, jobbat över hela veckan för att kunna ta ledigt imorgon, vilken man! Åh vad mysigt, 1 hel extra dag, åhh!!!!

Nu har jag lagt i mörk toning i håret, tror inte det kommer göra någon skillnad men vad tusan, worth a shot! Imorgon ska jag sola, antingen på det nya gratis solariet Malin tipsade om, eller här borta vid mig, funkar alltid! För blek vill jag inte vara, det är alldeles för trist!

Alla presentinköp/försenade julklappsinköp gjorda nu tror jag, Lottis, Mikaela och Roberth (från mor o far), japp klippt och klart=)

YippeyYippeYippe, och god mat och fint sällskap ikväll hos Lotten, can´t be better, jadu, Lotta..undrar vad det kommer finnas i Prada-lådan:D

Kommentarer
Postat av: Lina

Gratis solarie?
Vart?
Haha :P

2005-12-30 @ 17:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0