LOVELY!

LOVELY!

Jaaa, nu fick jag lite tid här igen, sötis sussar sött i soffan, som alltid när det vankas film! Han är mycket duktig på att sova:D Han e så söt, ligger utsträckt i hela soffan, Johan har snott kameran, annars skulle jag sätta in kort på honom men ni får vila ögonen på detta istället:D

Det blev en mycket bra dag idag trots att vi inte fick tid att hämta halsbandet men det får jag ta nästa vecka!!
Imorgon är det nyårsafton, wiho- äntligen ett år som man vetat månader i förväg vad man ska göra=)  Finns 4 kodord inför imorgon: Roberth, löjrom,kräftstjärtar, champagne! Ska fira in det nya året hos Gudmor/moster med familj, Morfar, Ann o Sophia och Mamma, Pappa, Johan och Malin. De två sistnämnda sviker dock kvällen då bror ska ha festligheter här hemma ( lock the dooors!) Men hela dagen är fullspäckad,dock fortfarande bitter över att skjutningen ej blev av, attans järnspikar!

Nu ska jag borsta tänderna och väcka söt!
See ya´ll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0