Födelsedagskalajs!

"Hej mitt vinterland...Huur kommer jag ut?"

I detta väder ska jag och hellan alltså spatsera runt på stan i, ja tjena.. Frosty the snowgirls..=) Kära Lotten har fyllt år och vi tänkte vi kunde hitta något fint åt henne idag, årets sista födelsedagsköp! Har ett o annat julklappsköp kvar också, till lillsys´!  Ska försöka vara påhittig och "big-sisterish" Nej jag har ingen riktig lillasyster men har adopterat Robs syster =) Har även adopterat en storasyster, i går faktiskt, haha!

vad annars, jo idag ska Frida klaga, wiho! Fick ett presentkort från make-up store i juleklapp, men det utlovades ett gåvokort läste jag i en tidning idag och något sådant fick inte köparen, dvs min mor, så det ska jag skaffa mig, om de nu tror på mig!

Andra projektet är fortfarande lite löst hängande..men funderar allvarligt på att göra en mörkmörk toning av mitt hår, mörkbrunt istället för det jag har nu? Jaja, har hört att det inte är så dyrt iallafall och när alla andra får klippa och färga i sina lättskötta, lätthanterliga hår så har jag fått stå vid sidan av och konstaterat att nej, inget går att göra med ett lockigt hår ( kysser marken framför plattången varje kväll)  så en toning vore änna skoj?! Vi får se, kräsen ska jag vara och köper inget jag inte vill ha...( ja det är ganska logiskt..)

Har suttit och räknat ut alla kostnader inför Idre i Januari, med rabatter och allt ( wiho, ekonomar´n var i farten) Buss t / r, liftkort 4 dgr, hyra 4 dgr, 2080 typ, kanske inte var så farligt? Ska iallafall lära mig åka snyggt nu, och inte rasa nerför backarna, men lite kontroll har jag allt, faktiskt!  Firar 1 år där med hjärtegossen =)

Morfar är insnöad, jäkla väder, haatar!! Saknar dem, mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0