darker side

Jomen visst, toningen gjorde ett hyfsat jobb med att göra mitt brunetta hår ännu mörkare, och jag blev nöjd. Som Esse sa, mer jämnmörkt, och det är precis var det är! Roligt att tona hihi

Igår var det kalajs hos Lotten, mysigt och med väldigt god egengjord smörgåstårta, mums! Gick igenom händelser far back and not so far back, anyways, det var väldigt koseligt! Nu har Esse åkt tillbaka till Manchester, eller hon sitter nu och väntar på Kastrup flygplats, boring. Nu får jag vänta heeela Januari och en del av Februari, sen kommer hon hem igen, wiho! Tack att jag fått hem Linnéa på heltid, iaf. för tillfället=)

Schemat for today?

-städa(t)
-sola klockan 13.00 mucho behövligt
-hämta nyputsat halsband hos Farmor
-snöbollskrig med Roberth=)
-boxa iväg säng och madrasser till Ursula, samt hjälpa dem med att sätta upp en spegel( Roberth)
-pussas och kramas!


Imorgon är det 1 år sedan jag och Roberth träffades, då Lotta och jag satte oss på en buss till Göteborg för att senare befinna oss ute på Tjörn, hjälp! Och bara 23 dagar kvar till Idre!!

Frida har faktiskt fått ännu mer presenter ska här också tilläggas, dels från hjärtats farmor och farfar, tackar och niger för den jättefina skålen! =)
Tack söstra för den söta blom-solen och örhängena=)

Roberth- tack för det grymma halsbandet, jo roberth, jag tänker skriva det! LOVED IT

I´m off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0