Fina dag!

Idag har varit en lång, solig & härlig dag! Började morgonen med att lämna in min c-uppsats & hann med en "dagens goda gärning" innan jag tutade hemåt igen, då var klockan inte ens åtta och det var tokigt varmt. Några minuter senare mötte jag upp Olivia utanför lägenheten och vi tog en låååång morgonprommis längs med havet (ja, ibland älskar jag denna stad!) och sedan bjöd snälla Olivia på islatte på EH innan vi gick hem till henne för vattenpåfyllning, melon & massa mysprat! Sedan gick jag tillbaka till skolan efter lunch för att få ut opponeringsschema och andras uppsatser. Detta följdes av mat på Mezo med Emil innan vi shoppade lite åt honom, tog en frozen yoghurt och njööööt av solen i norra hamn!!
Nu har vi precis ätit sill & potatis (Emils choice today;)) och har Jakob här på besök!
Jag gillar min dag!
***
***
Islatte var en grej för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0