Hemma efter andra vändan :)

***
 
Hej alla! Igårkväll kom jag&Emil hem från Fjällbacka, något motvilligt... men ändå! Vi har haft det jättehärligt; solat, seglat, myst, hängt med alla fina & haft myskvällar med familjen!  I mitten av september blir nog nästa gång jag är på västkustlig mark, då tar vi med oss Adde & Johanna! Ska bli sååå roligt, hoppas kunna gå ut med båten då med!
Emil jobbar idag och åker tillbaka till Fjb i natt, haha. Han har spelning imorgon och far som en vante fram och tillbaka nu mellan jobb här och jobb i Fjb, min stjärna:) 
Idag ska jag åka till min fina Angelina i Malmö; det är tokigt varmt här så jag tar med bikinin! Ha en härlig dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0