Tlööttis..

.. så trött..så överdrivet trött.. hualiga!

MEN lite snabbt bara, imon ska vi lägga in lite bilder från Emils telefon, sedan ska vi köpa en kamera, en rosa..tjoho (den blir min egna när vi kommit hem) =)

Idag har vi åkt på båttur, vi hamnade på fel båt, en tourboat som tog oss runt öarna i Lake Ontario, den stannade alltså inte för att släppa av folk.. no cykling för oss haha.. MEN vi kör nästa helg =) Med rätt båt!
& jag har funnit både Victorias secret och salonger där de säljer Moroccan Oil (för bångstyriga håret), wie!
Gäller att lokalisera shoppingen direkt..;)

Vi var även på SteamWistle ölbryggeri idag, det var riktigt toppen och vi hade en bra guide med jäkligt mycket humor! De var extremt miljömedvetna och det var riktigt imponerande vad de gjorde för naturen och Toronto som stad! Det blev ett 6pack var för oss alla och ölen är riktigt god! Dit vill vi igen! Emil blev även tipsad om en stor musikaffär som låg i närheten, i ett område vi genast gillade... avslappnat folk, mysiga småaffärer och mycket street art, we like!

Första dagen på praktiken imon, nervöst... men fy så roligt!!

Stooooooooooor kram till Sanda för alla underbara tips hon ger hela tiden, guld värt!

Hej från oss, i T-dot !!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Frida!



Vad kul att du provar på Toronto ett halvår! Ställer naturligtvis jättegärna upp med de tips jag kan ge. Håller till nere vid St. George - så om du är i närheten kanske vi kan ses för lunch någon dag?

2010-09-13 @ 14:04:32
URL: http://msbree.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej Frida,

Hjalper garna till med tips om Toronto da jag bott har i 7 ar och kanner till stan ganska sa val. Hor av dig via min email med fragor du har sa svarar jag sa gott jag kan =). [email protected]



Sag har pa din blogg att ni redan hittat bostad vilket ar super! Hoppa bara ni fick ett bra omrade for det finns vissa som ar mindre roliga att bo i.



Linnea

2010-09-13 @ 17:32:50
URL: http://lifeasaglobetrotter.blogspot.com/
Postat av: Ida

Inga problem! Du kan hitta mig på facebook (har på mig en röd jacka & ryggsäck uppe på Kebnekaise) eller skicka ett mail till [email protected]



Den här veckan kommer alla studenter tillbaka till UofT, så jag är upptagen med introduktioner etc. Nästa vecka är däremot fortfarande mer eller mindre öppen.

2010-09-13 @ 23:47:31
URL: http://msbree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0