Queen street west

Tjollahej!

Så var dagen inne för mig att åka subwayen själv! Eller var ju eg imon då jag ska träffa Ida men idag tog jag mig ut till Dundas west, en rätt bra bit från oss med byte. Där blev jag upphämtad av Gillian, en av dem jag kommer arbeta med under programmen jag ska vara med i. Med i bilen fanns också hennes sjukt undehållande son som var med mamma på jobbet för han var lite sjuker. Anyhow, gruppen/programmet börjar på måndag men jag tänkte att det var lika så bra att hänga med och träffa lite föräldrar och barn.. Oh hjälp jag blev hopplöst förälskad i alla!

Jag har väl aldrig sett så många små söta skruttisar springa omkring, föll nog speciellt för en liten kicka som ideligen kom och kramade mig och drog iväg med mig hand i hand till alla "lekstationer" =) Underbara människor, så mycket kärlek!

Jag småpratade lite med alla jag träffade och enligt Gillian kommer det gå utmärkt för mig då jag hade blivit populär hos gruppens interna "ledare" som hon sa hihi.. feels good! Can´t wait to get started!!

När vi var klara med besöken så körde Gillian in mig till stan, jag sa att jag tänkte utforska lite så då tyckte hon att det var en bra idé att släppa av mig på QueenStreetwest, en lååååååååååååång gata, där jag gick och gick & dog & dog ännu mer... jag vill typ ha hela gatan för mig själv. Ja, i princip! Så otroligt många mysiga butiker, små shops, presentbodar, matställen, musikhäng.. I LOVE Art & Design District from now on!

Blev en liten present till Frida & en liten present till mamma :)
Butiken hette Chatelet - Shabby Chic & French Country Home Decor.....mmhmmm, nu blev du nyfiken va mammsen?

Nu är jag ensam hemma, ska ta mig en tur till affären, pojkarna kommer om någon timme, ikväll blir det tacos och RÖDVIN, thank god!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Var så kul att ses över lunchen, hoppas att det gick bra för er att mötas upp längsmed Queen sedan. Hör gärna av dig efter Niagara Falls, är nyfiken på att höra vad ni tyckte om det! :)

2010-09-24 @ 23:33:31
URL: http://msbree.blogg.se/
Postat av: Sanda

Oh vad roligt att du fått träffa Gillian och att grupperna ska starta nu. Hälsa Gillian så gott från mig och lycka till! Kram

2010-10-06 @ 00:19:18
URL: http://catchme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0