Torsdagspub!

I Torsdags var vi ju ute med Vibecke, Kalle, Josefin & Pia! Mysig middag hemma hos V&K innan vi for in till stan, toppenkväll som slutade med att vi sov över hos V&K, Kalle passade på att sova med Emils vantar på sig om det skulle bli lite kyligt ..;) Haha..
Morgonen var lite segis så efter ett Robinsonavsnitt utan vidare ansträngade rörelser tog vi streetcaren in till stan för att äta på den absolut mest amerikanska dinern jag varit på (Jag såg, för mig själv, filmer spelas in där..) & det var gott gott gott... :)
-
-
Pia har nu lärt Emil hur man snusar....papper!
-

-
Josefin & Vibecke!
-

-
Pia & jag!
-

-
Haha, Kalle & Emil
-

-
Josefine ska åka hem till Sverige (om planen börjar gå igen...)
-







Biljard... aint my strong side och det visar nog bilderna rätt tydligt, de andra var bra, bra!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja Du Frida, där har generna tagit en annan väg !

Din pappa som varit ordförande i en biljardklubb (även om det var längesen ;=)) !!!!!!

2010-12-21 @ 22:15:02
Postat av: Karl-Johan

Bra bilder. (det var dessa bilder som gick att visa för folk eller?)

2010-12-22 @ 19:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0