Last day of work.


Sommarens sista arbetsdag idag & det är mitt inhopp på JUVA!!
Innan jag öppnade butiken idag var jag uppe hos Henefalks och bjöd på fika, som vi alla gör när något speciellt vankas, och det var mitt adjö idag!

Igår fick jag se Johan & Malins nya lägenhet, de har flyttat till norra vasastan och deras lägenhet var såå fin, ljus, fräsch och öppen, där tror jag de kommer trivas ypperligt! Medan pappa och Johan spikade och skruvade sprang jag runt och kelade med Wille, deras katt, så sööööt!!
På kvällen var det middag hemma hos oss, med Malin, Johan, Malins päron och lillasyster Fanny, mysimys :)

Nu har jag bara några få dagar kvar i Linköping detta år, waah!

Imon ska vi åka ut med båten, ä n t l i g e n kan jag följa med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0