Vårkärlek


Ååå det har varit underbart att ha Hellan här hos mej hela helgen! Vi hade lite folk hemma i fredags & bara tog det lugnt med lite vin och snacks, firade heeelg! I går hade jag och Hellan en jättemysig dag på stan med lunch på Mezo och lite rundvandring, avslutade med en pub-runda igår kväll, vi gick runt till lite olika barer, det är sjukt mysiga barer här i Hbg, speciellt Bara Vara, den gillar jag=) Killarna, som hade varit på herrmiddag hos Viktor, kom in vid småtimmarna och slöt upp, jättekul!

Mötte upp med flickor från klassen! Här är Elin med Hellan!

 

Nu har Hellisen åkt vidare till sin syster i Malmö, men i sommar får vi ses igen!!

Emil & jag har tillbringat hela eftermiddagen nere vid gröningen med glass och massa sol, det är såå magiskt väder, alla var så glada och det var barn och hundar överallt, love it !!

 


Kommentarer
Postat av: mik

vad är det för jacka du har bryden? :)

2010-04-11 @ 22:29:53
URL: http://mier.blogg.se/
Postat av: fräijd

Miks, menar du min schletna skinnjacka? Den har liksom blivit lite grön haha...

2010-04-12 @ 11:59:17
URL: http://fridacaroline.blogg.se/
Postat av: Elin Jonasson

lite små dizzy men glad ändå!

2010-04-13 @ 12:04:52
Postat av: Hellan!

Tudels,



Fiiiint kort (inthhheee) du har lyckats hitta pa Gerda haha



Tack för senast det var så mysigt:)



Sorry Ben, mther fcker!

2010-04-14 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0