Underbara söndag

Vaknade innan Helsingborg idag, jag och Emil tog en lååång prommis ner till havet, låg och tittade på molnen, njöt.

Nu har jag läst, analyserat, varit lite creepy med mina sökningar på youtube (jag är alltför inne i det här med psykologi..) haha... Nu är jag nyduschad och ska ta ett par varv med plugg (& youtube) innan Emil kommer hem från skolan där han pluggar idag! Ikväll är vi bjudna på middag hos Tone och Telly, mys!

Imorrn blir sista dagen innan tentan, känns bra, ska gå igenom ett iscensatt familjefall..känns bra!


100000000000000 kramar till min fina Lollan idag, tänker på dej & du är inte ensam!

Kommentarer
Postat av: Bad Luck

This is a very good site. Thank you.

2011-01-26 @ 10:21:41
URL: http://bad-luck.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0