Tulips

 

Fick vita tulips av Emil idag, en bukett i köket och en i vardagsrummet, jättefint, älskar vita tulpaner♥

Skolan - samtalsövning, börjar likna något här va, inte långt kvar tills man sitter där med riktiga klienter istället för att öva på sina klasskompisar, känns mäktigt, vi ska dessutom försöka oss på detta på engelska i höst =)
Jätteroligt är det!

Tog en tripp ned på stan med Ludde & Emil, eftersom jag fick lite lön för mina uppdrag som ambassadör (plus att jag sålt massa kläder) fick jag faktiskt shoppa=) Köpte en kofta som jag ska bo i hela sommaren & sen hela hösten.. & sen för alltid! Den är från Mango, det märket säljs på vårt MQ!

Om några timmar kommer Aneth & Anders hit (Emils föräldrar=) & de har med sig Valle- underbara Valle, ska bli sååå kul, hoppas han inte blir allt för förvirrad i vår lägenhet! De har med sig räkor & vi har köpt vitt vin..guuuuuud så gott det ska bli, årets första räkor, I´ll be in heaven!
Jag ska inviga mina servettringar jag köpte hemma i julas, de är i silver med änglavingar, hurfinasomhelst!!

Imorrn är socionomsittningen som vi jobbat med under våren, klänningen köptes förra månaden så det är klart, skönt hihi... Vi ska få hit lite folk innan vi går ned tillsammans, hoppas på en helkväll!

Nu kör vi heeeeeeeeeeeeeelg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0