Påskdagen

Mmm, tröttis som få..sängen kallar och snart, snart ska jag lägga mej, ligger efter med sömntimmar, ah! Igår var hur bra som helst, mina älskade tjejer, de är så bra, de är bäst!! Drog in till stan en sväng frammåt småtimmarna och såg till att träffa dem vi ville, Maria, Matilda, Jakob & Adde, alltid mysigt att ses på hemmaplan, i sommar blir bääääst!


Idag har vi ätit påskbord ute på vischan, supergott, hem till farfar & farmor efter, farmor var pigg&glad innan tröttheten kom i fatt henne rejält..och mig med, somnade på soffan några minuter innan jag skulle sätta mig bakom ratten för att köra hem till långa gatan igen, gick bra, saknar körandet!


Varit hos moster hela kvälla, köpte upp mig på aloevera-lypsyl, de är bäst! Nu är m&ps vänner här och jag tänkte somna in till en film..mm!
Imon måste jag ge mig ut på en vandring i Vidingsjö innan jag åker hem, ja!



Gammal bild, Lina & jag 2007 på utflykt, härlig bild & härlig människa, min fina Lina! Ska passa på att säga grattis till tillökningen ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Du är också ouätt härlig döh! Och tack haha ;)

Dom där bilderna hade jag helt glömt bort.. hjälp vad tiden springer iväg!

2010-04-05 @ 11:12:18
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0