Myskväll

Nu är skolveckan sluuuuut och Emil har åkt till Fjällbacka och hur fjantigt det än må vara så saknade jag honom sekunden han åkte.. Längtar till söndag:)
Men min kväll har varit supermysig, sprang över till Lollan & njöt av början på lediga dagar..mmm, vi blev ett litet gäng, härligt tycker jag, sen följde Viktor mig hem nu, snälla Viktor!..  Hann med lite minispa här hemma innan också, gäller att få ut mycket av ensamheten hihi...

Imon åker vi till Lund över dagen, valbooorg, har dock aldrig insett fest-hetsen denna dag, men det ska bli kul att se den omtalade stadsparken med alla tusen människor haha...
Men vi ska hänga och hoppas det blir soooool =)

Puuuuss, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0