Lyckan


Toronto-yran lägger sig inte gott folk, skulle kunna glädjas för detta i evighet, jag är fanatisk!! Vi lääängtar, vi vill planera. Stephanie, tjejen vars rockfest vi var på & Emil spelade på, har bott i Toronto och har kontakter all over, vi har planerat in en fika, där vi ska pumpas med nummer, boenden, mails, människor, är hon en ängel eller vad...=)

Skolan bjöd på effektivt arbete idag, seminarie imon- existentiell psykologi, älskar det.. Vi ska visa lite ur filmen "Den nya Cinna", den kvinnan är power personifierat! Läs hennes blogg,
http://cinnab.tumblr.com/

Eftermiddagen hos Tiff, firande av hennes fina 26 år, presenter, mysfikande och pratande utan slut, som våra stunder brukar sluta..lovin it always.

Imorrn kommer hon, sköna Helena, lilla Hellan, min Esse, kärt barn med många namn! Som jag längtat! Det blir en fiiin helg, imon kväll kör vi en soft kväll med lite folk här, vin & kanske lite spel?


Nu ska jag begrava mig i lite plugg, Emil spelar på båten ikväll men för en gångs skull bangade jag:) Han är så fin, han är så bra, jag saknar honom litegranna, men senare kommer han hem, längtar redan...♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Hälsa Gerd Get från Fingal och ha mysiga dagar tillsammans ;)

2010-04-08 @ 19:44:34
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0