Turilura.

Igår turade vi fram och tillbaka till Danmark ett par gånger, fortfarande lite fascinerad av detta fenomen, tura. :) Emil spelade hela kvällen och var magisk, han är så jävla bra! Han fick en lapp med följande innehåll..." Tina, 070-34..." Jag dog, jag vet ju vem det var! :)

Efteråt firade vi med några öl och POPCORN på Telegrafen, ett stort gäng från klassen var vi och satt och myste, de hade alltså en popcornmaskin som man själv la in pengar i och fixade popcornen, supermysigt! Jag sparade lådorna hihi..

Idag är det, som alla andra dagar här på sistone, riktigt fint väder men det kalla ligger i luften, jag vill ha en riktigt fin höst, som förra året! Idag ska vi plugga, Nina ska låna min psykologibok, tvätta, städa lite, ladda inför imorn, Jojjos fest! :)

Ha en fin fin fredag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0