Tisdag.

Reeeeeeeegn för första gången på länge, poor us! Men det fick inte stoppa mig imorse, upp och shotta aloe vera, köpte en dunk på nytt nu när jag var hos morfar & Ann, nej det är inte gott, ja det känns bra :) Sedan trotsade jag regnet och begav mig ut, men den rundan jag gick var inte särskilt mysig, ska nog gå ner till havet och ta den vändan istället i fortsättningen... handlade smoothieingredienser på vägen hem och mmm, så gott det var att sörpla i mig den när jag var på hemmaplan :)

Igår fick Emil spelet och blev helt manisk angående filmen "flickan som lekte med elden", vi skulle egentligen sett den med Tiff & Jocke, men vi fick inte ihop det denna vecka, så jag ringde och kollade om det var okej att vi såg den iallafall, och en snörvlande Tiff gave us her blessing ;)
Den var skitbra, men jag önskar att jag hade läst boken, satt som ett levande frågetecken tills dess att Emil förklarat mycket bakgrundsfakta som jag måste ha missat totalt under filmens gång!
Men se den, se den, se den!

Nu är det tvättande och stundande plugg som gäller... Emil skypar med sin kompis som befinner sig i Australien så medan de pratar sysselsätter jag mig med annat!

Tiff är den sista i ledet som åkt på höstsnuvan, krya krya krya & en stor dos gos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0