Surprise!

Igår var riktigt roligt... blev upphämtad i Skurup av Ann och hennes moster Ingrid, hem och fixa alla bestyr innan morfar skulle anlända på kvällen, här skulle överraskas. Han blev iväglurad till Linköping i fredags där hans 3 stora barn väntade, mamma, Ursula & Håkan. De hade haft en helt underbar helg, morfar fyller 70 idag, men festligheterna började alltså i fredags för honom :) Som Lojs sa idag, vi är mycket för överraskningar i vår släkt hihi:)

Iallafall, träffade Tommy & Kristina igen, morfars lillebror med fru, var säkert 7-8 år sedan, stort kramkalas!! Fick uppdaterar om släktningar jag inte sett eller hört av på väldigt länge :)

När morfar kom, många timmar senare, välkomnades han med skumpa & gåslever och han hade ingen susning om att alla vi var där, han hade fått skjuts hem till skåne av sina goda vänner... ! Succé, big time..!
Hans miner när vi alla kom från olika håll var obetalbar! hihi

ja jisses detta blir bara förvirrande, men det var så himla roligt, vi åt en otrolig middag i deras nya vackra lusthus, myste med min moster / mer lillissyster och sedan for jag hem runt 21 med en herrans massa lyx i magen..alldeles för tidigt..nästa gång sover jag kvar, lovar!


HURRA HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA MORFAR IDAG♥


Kommentarer
Postat av: Tiffany

Åhhh gud det låter helt über-härligt!!! :)

2009-09-21 @ 19:45:19
Postat av: moster/lillasyster

Allt blev verkligen super (:

och ja, nästa gång sover du över! hihi, när har du tid för bilderna? Puss

2009-09-28 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0