Juridik

Första skoldagen, nytt schema, en herrans massa kompendier och en helskön föreläsare, jäklar vad roligt detta ska bli!! Verkar sjukt intressant och vi vet iallafall vad vi kommer att syssla med halvåret frammåt.. inte mycket tid åt annat inte..! Åt lunch  med Tiff, Lojs och L´s syster på samma goda ställe som i Måndags, lax denna gång , mmm...sen följde en inspirationstur på stan, shopping för mina flickor men jag har mest kollat utbudet ;) Stövlar & jacka here I come...!

Vi har redan börjat prata lite om att åka med på resan till Bad Gastein i vinter, med Stampus, vore hur kul som helst, älskar skidor även om jag ser sjukt rolig ut i backarna ... ! Aaah, afterski..
Men först och främst, imorrn, Woodstockfestivalen på villan, Emil spelar och vi tänkte ta en öl och se vart kvällen bär! Det är alltså lite hippietema men eftersom både jag och Tiff såg ut som Björn Borg i svettband när vi testade banden man så snyggt ska ha runt pannan, nej det gick bara inte... får se vad det blir :)

Nu är Emil i Lund & jag har gjort megarensningen i min garderob, här ska skänkas, säljas och läggas undan.. gick förvånansvärt fort..
Ska vara en plugghäst och skriva in mitt nya schema i kalendern nu...


Skall tilläggas till dej pappa, att polkagrisarna du köpte med dej i Måndags är på god väg att ta slut... typ ikväll. :)
Jag vet mamma, inte tugga! ;)

Kommentarer
Postat av: Tiff

Hahahaha Björn Borg-tema borde det varit istället. Då hade vi lätt få stå på prispallen.. :D Ses imon gullunge!



Pussar

2009-09-02 @ 18:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0