Vaccinerad



Javisst, nu ingår jag i den skaran som vaccinerat sig, helt utan eftertanke eller funderingar! Tiff, underbara söta som är så spruträdd skulle ta sprutan idag och min tanke har varit, så länge T inte tar den så tar inte jag den, eftersom hon var den enda här av mina vännor som inte tagit den! Men iallafall, det blidde som så att T, jag & Emil tog den, Viktor följde med som stöd till oss alla haha..

Nu är det gjort, gick och fikade efteråt för att försöka få bort illamåendet som jag befarade skulle komma, men det är rätt lugnt, trött är jag .. Emil är däremot superenergisk och spelar gitarr allt vad han kan!

Fallseminarie i skolan idag, jätteintressant, nailade vår fråga vi fick att utveckla sen också!

Idag kom vi ett steg närmare nya lägenheten, tjoho!



Snodde Tiffs bild från fejjan, som sagt, en har redan fått biverkningar haha.. (ledtråd=vänster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0