Torsdag, snart Fredag.

Ibland är jag bra på att uppdatera, ibland är jag mindre bra... :)

Det snurrar alldeles för mycket runtomkring mig för att jag ska hinna varje dag, vet att otåliga mammor och pappor besöker denna blogg frekvent varje dag, utan framgång dessvärre, under vissa perioder då annat tar över ( thank god att annat tar över? )

HVB hems-besöket var otroligt inspirerande och trevligt, grupparbetet blev en jäkla succé och vi gjorde rubbet på mindre än 5 timmar sammanlagt, good group! Blev även stolt över vissa beslut som för mig är nya att ta..

Igår var vi hemma hos Sanna, så Emil fick se lägenheten, and its ours! Imorgon ska jag säga upp vår lägenhet här, i januaru/februari tar vi över Sannas lägenhet om allt går som det ska, hoppas!

Idag har vi haft en låång dag. Jag, Emil & Ludde har planer på att åka till Canada på vår praktik, vår dröm är att bo ihop ( vi har hela planen klar haha ) så vi gick på infomötet om utlandspraktik och gick nästan med detsamma till en datasal och kollade upp massa projekt! Sedan följde många timmar av föreläsning på 2 pass, om våld i hemmet och barn som far illa, jätteintressant men på slutet av dagen sov rumpan och huvudet var mossigt..

After school gick jag och fikade med Admir-Adde, nu finns ju 2 Adde, en Admir-Adde & en Adrian-Adde, roligt va?
Därmed vill jag hälsa dig hjärtligt välkommen till denna blogg Admir-Adde! ;)

Imorgon ska jag o tjejsen åka till ett shoppingcenter, Center Syd heter det, jaa..vinterjack-jakten är fortfarande inte i land..i-landsproblem, javisst! Imorgon kväll blir det Idol-kväll med en twist- tacos! :)


& tusen kramar till Lojs, Ida & Thilda idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0