Simma simma simma

Vaknade stel som en glasspinne imorse, legat i nån konstig sovställning med rädsla för att armen skulle göra ont, vilken den gjorde! ..hujedamej sån mes jag är haha..

Kilade iväg till gymmet och simmade 100 längder så jag är jättenöjd, kroppen är mycket mjukare så det känns riktigt bra! Fick sällis av Lojsan, Thilda & Caroline första delen men sen pep de in i bastun istället:)

Ikväll blir det vin/tjejmys med Tiff & Nina uppe i Tåga, vi har fått recept på en supergod maträtt av Billie-Kim i vår klass, ska bli jäkligt spännande...mmm längtar!


Nu ska jag in i duschen och på något vis sedan försöka reda ut skatboet som sitter på min hjässa..
Ha en riktigt bra fredag med....tada, fredagsmyyyyyyyyyyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0