Mys-helgen

Hello !

What a weekend.. Log mig igenom den!  Tjejkvällen hos Tiff i fredags var dränkt i skratt, mat, vin och ugly faces, mysprat och hjärtansfrågor, underbart -snart dax igen! :)

I lördags tog jag en smoothie / kaffe med Adde, det är så sällan man hinner sitta och prata om allt och inget, blir mest att vi ses i skolan & på dansgolven vi gamla vänner..  Men nu uppdaterades det hejvilt och det var så kul!
Tycker om att ha de fina killarna här nere med mig!

På e.m kom Anna & Niklas, vi tillbringade hela kvällen ute på Helsingborgs fina gator, åt middag på Mezo o sedan köpte vi med oss massa gottis och tittade på en film här hemma hos oss, de är så himla underbara de där två, så glad att jag får lära känna dem, det är Emils bästa vän från de var pytteyttesmå och hans söta flickvän, vi har bara skitroligt hela tiden..!

Igåååår kom min lilla moster hit, Sophia, älskar att vi kan ses så ofta nu, min gos! Vi gick hem hit och åt plockis..kyckling, feta/oliv -röra, bröd och lite grönsaker o massa thé! Alltid lika tråkigt att säga hejdå, men snart hoppar jag på tåget & åker dit igen!

Jaaa kvällen avslutades med att jag gjorde julgodis som gosegrisen åt upp haha... Vi har fått en mängd filmer av Tiff så vi har att göra om kvällarna:)

Snart är det tillbaka till skolan som gäller, för att gå på faddermöte!



& .. jag slipper göra omtenta på juridiken..:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis! Vad duktig du är :)

2009-11-25 @ 17:04:45
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0