Kesolasagne

Hola bandola!
Hoppas ni har en finfin lördag!!

Jag sitter här, med nyfärgat hår, Emil skrattade sig igenom hela proceduren, då han fick göra det,  o jag tror jag satte honom i en viss paniksits, jag är van vid att det går superfort när mamma gör det! Men håret blev skitsnyggt och Emil är skitnöjd ;)

Vi tog en sväng på stan idag och köpte ljus till min nya ( tidiga julklapp ) ljusstake, den är sååå fin, ska ta kort och visa.. handlade lite jul-cider på systemet, var länge sen jag drack cider så blev jäkligt sugen..sucker för "på-tillfälligt-besök-varor"

Maten står i ugnen, ikväll står jag för middagen och det blir kesolasagne med spenat, det är så himla roligt att jag kommit igång ordentligt med att göra riktig mat och tycka att det är kul... älskar´t!

Om några timmar ska vi iväg till Jojjo, det ska bli en kuuul kvällis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0