Halloween

SKITKUL KVÄLL IGÅR! Kanske ploppar upp lite fler bilder men fröken Fridolin var igår utklädd till " dead maid " ..haha. Alla var sjukt spooky! Körde förfest hos Sara, sedan mellanpartaj hos Joanna ( & en tur hem till Adde och Johan) innan vi intog Villans dansgolv! Dansade like dead peeps hela natta...:)





jag var väldigt "trasig" igår haha..trasigt öra, trasigt huvud, trasiga strumpbyxor, allt..
All for the illusion!
Ska tjata lite på Sara om att få bilderna!

Idag har jag inte befunnit mig mer än 2 meter ifrån Emil på hela dagen tror jag, tänker fortsätta vara klängapa hela kvällen också :) Mysigaste prinsen min!


Kommentarer
Postat av: sara

du ska få bilderna jag lovar. jag måste bara återhämta mig så jag törs böja mig ner o ta upp väskan som kameran ligger i. gör jag det nu spyr jag nog igen!

2009-11-01 @ 22:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0