Dödstrött..

G´morgon!
Idag är jag alldeles för övertrött... kunde inte somna inatt:( Låg och tänkte på allt och inget..
Skulle ha gått på Stampus morgonmöte idag vid 7 men pallade inte röra mig..Så Emil skulle snappa upp allt som kunde vara viktigt för mig ( ska presentera nya valberedning imorron )

Men nu blir det snart att hoppa ur raggsockorna och på med riktiga kläder, Patrik kommer och hämtar mig och sen ska vi möta upp resten av gruppen och åka på besök hos ett HVB- hem (Hem för vård och boende) ute i Mörarp. Resten av förmiddagen och eftermiddagen ska vi sysselsätta oss med detta, ska resultera i info-blad och större redogörelse.. Vid 16 är det faddermöte inför vårens nollning så då bryter vi upp och fortsätter imorgon!

Nej, nu kilar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0