Kaaallt

Jäkla pissiga väder..sjukt kallt... tur att man är inne om dagarna och jobbar iallafall, inte lika avis på de som är lediga då:) Eller okej ..jag är smått avis på dum-Tiff som är på Mallis och glassar... Hualigen!

Igår kom Lottis hit och vi käkade california nere på stan innan Malm & Hjärne kom hit, vi poppade popcorn och kilade ner till Trädgår´n där "Allt flyter" visades, utomhusbio.. kan vara riktigt mysigt men vädret var kallt och filmen var skitkass..tyvärr! När jag & min nattgäst, Lottis, kom hem tog det inte många minutrar innan jag somnade och snarkade tydligen som en vibrerande mobil (??!) Smög tyyst iväg till jobbet imorse , trött som en häst...kul att jag börjar ännu tidigare f r o m måndag!

Åkte hem efter jobbet idag, Linko är i Norrland tills Sön, vi har inte setts sen vi fick den här lägenheten i princip haha... men hela nästa vecka ska vi sitta ihop! Sedan blir det Fjällbacka helgen där på <3

Imorrn är det freeedag, så skönt, mitt hår ser ut som svinto i det här jäkla vädret så nu fick mamma tämja det med platt-tången, thank god for that invention...!

Jag saknar mina Helsingborgstöser nu oxå..




Sista kalabalik kvällen haha..

Kommentarer
Postat av: T

Va inte avundsjuk på mig, jag har faktiskt lite hemlängtan, trots det vackra vädret och all mysig tid vi spenderar med varandra här. :) Ska bli riktigt skönt med lite kallare vindar och hemmamiljö!



P.S jag saknar också Hbg-gänget!! :) D.S

2009-07-10 @ 19:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0