Wouldn´t change a thing


Här har vi de otroligt stora brallorna.. haha såg så mycket roligare ut på riktigt...man försvinner i dem, då har jag ändå mina rätt baggy mysbrallor under haha...de åker ner så fort man rör sig!



Träffade några av nollorna igår, hur trevliga som helst, blev en riktigt kul kväll på Tivoli med middag hos Lojsan innan!
Ikväll blir det lite filmis med tjejerna, imon börjar T2 och nolleveckan börjar på riktigt, ska bli en riktig kanonvecka!!
Måste köpa alla nya böcker... gaah ligger lite efter där, bävar inför hur mycket pengar som kommer gå...hualigen!

Tappade mitt favoritarmband i golvet igår..=( Leopardfärgat stelt träarmband från Grekland! Så nu har jag en liten hög med alla smycken som är trasiga haha...

Här försöker Emil laga mitt halsband som en tjej fastnade i på ett dansställe så det slets av, min fina berlock jag fick av tjejerna innan jag åkte till USA, men det va alldeles för pilligt så jag ska nog lämna in allt jag förstört så jag kan börja använda det igen .... !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0