Ut å svänga...

Underbar dag med Tiff&Jojjo som började med morgonprommis i P-skogen med en lätt negativ Jojjelina haha...

Tiff försöker få Johanna att tänka positivt då hon var lite smått cranky to begin with..

T: Heeelt underbart med solen, när det lyser i ögonen, eller hur Johanna?"
J: Jag tycker det är väldigt irriterande faktiskt.......................!"

HAHA


Tog en shoppingtur på stanen lite senare, de tre skinnpajerna med likadana påsar, måste sett löjligt ut=) Men mys var det och thaimaten var sååå god! 
Har även ringt runt till alla mina n0ll0r, supertrevliga och söta tjejer... ska bli skitkul att träffa de små liven ( vissa är äldre än mej dock haha) Emil&Toffe är något så flashigt som nollningsgeneraler (haha) och de har planerat en hel massa roligt så nästa vecka blir toppen!

Nu ska jag försöka ge mej på att platta håret själv, fick en egen platt-tång i julklapp, ska även försöka koppla in en annan julklapp- nya eltandborsten!!

Sitter här med de största mysbrallorna ni kan tänka er... haha, kan ha dem som total beklädnad, den rätte ägaren lämnade dem här imorse eftersom det är mysdag imon, hela dagen- för ikväll ska vi ut!

Ska också försöka lära mej min nya Sony Ericsson (min förra stendog efter olyckan haha )- tack mamma&pappa ♥



Life is beautiful.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja life sure is beautiful =) Har en idé om en helg som jag ska komma till dig, och den är snaaaart =)Puss bästa

2009-01-15 @ 21:54:08
Postat av: Jojjo-O

men alltså faktiskt, den var ju irriterande mitt där i ögonen?

2009-01-16 @ 23:28:15
Postat av: Jojjo-O

men alltså faktiskt, den var ju irriterande mitt där i ögonen?

2009-01-16 @ 23:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0