Tidig morgon

God morgon alla raringarna små! Pigg som en lärka är jag idag, trots rätt sen nattatid igår, turade med våra nollor fram och tillbaka några svängar tills ögonen stod i kors på alla oss faddrar! Men kul var det och öl blev det!

Vissa har inte lyckats ta sig upp ur sängen än, men snart bär det iväg till skolan- att börja åtta för oss är som att gå upp mitt i natten, vi är inte vana vid denna tortyr! Vi lyssnar på Barry White här i lägenheten, "you´re my first, the last, my everything" - ..."himla go sång" var anledningen ;)

Får i mig c-vitamin och keso just nu.. ska ha lite genomgångar idag hur vi skriver våra reflektionsuppgifter, sedan blir det stadsvandring med nollorna 14.30 och efter det blir det hem och plugga, samt köpa böcker!

NU ska jag hoppa i sängen tills människan går upp!
Ha en tjusig dag, puss!


Love this one... musik-krigarna, stor & liten, haha...  Jojjo & Emil



Kommentarer
Postat av: Jojjo-O

brorsan!!!

2009-01-25 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0