Sent nattaplugg...

...dock självvalt...av någon outgrundlig andledning.... ska sitta och försöka pränta in 2 texter som ligger till grund för vårt reflektionsmöte upcoming Friday... vi kommer ha dessa ref möten varannan fredag, då vi ska diskutera och reflektera över texter av olika slag- skriva en text på ca 1000 ord och läsa samtliga i vår grupp ( 10 st) och föra häftiga diskussioner kring detta =)
 
Läsa gammelsvenska sent en måndagskväll var kanske inte mitt bästa drag men tänkte få ner ca 200-250 ord... kanske? Nää, way to tired...Den ska vara klar senast Onsdag e.m men imorrn får jag finbesök så då ska allt vara klart! Dessutom kör vi en mysdag i Rya på Torsdag så vill inte tänka på skola då... !

Varit nere hos Jojjo ikväll med Sara och kollat en creepy dokumentär men samtidigt väldigt bra .... trädmannen!
Fruktansvärt öde...

Träning idag & imorgon, lurat med Jojjo till Nautilus nu- vi börjar bli ett gaaang- ska simma imon tänkte jag!
OCH helgen blir riktigt fin- ska hem till WickyWiktor på Fredag då han fyller år...jippi!
På Lördag ska vi på konsert...!!  Backyard Babies spelar på Tivoli, har fått ett usb-minne fullt av musik av BB och nu e jag riktigt pepp=) Jag, Jojjo, Tiff & ? , en biljett är till försäljning då Emil åker hem på sin fars 50årskalas i Fjällbacka! (buhuu)

Nää om man skulle försöka läsa lite då och sen sooova....Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0