Last day

Sista kvällen i Linköping! Idag har jag ääääntligen klippt mej... frisören lät lockarna falla... Men jag är nöjd, kan verkligen ge creds till Hairstyle, väldigt bra frisörer, supertrevliga... underbar huvudmassage också!=)
Tog en fika i Matildas nya lägenhet, sååå fin, stor, ljus och öppen! Hon lovade att komma ner till Helsingborgen snart, she better...
Linnéa&Karin kom hit sen i eftermiddags, så nu har jag sagt hejdå till mina söta flickor..blir det påsk vi alla samlas nästa gång?  Det kommer gå ruskigt fort dit..
..å alla är välkomna ner till mej!

Måste packa klart allting, imorgon åker jag tillbaka till Skåneland och det står visst någon på stationen och väntar på mej!



Jag är jätte längtig.

Kommentarer
Postat av: Tiff

Gud va jag längtar efter dig! Ses imon, iiiiiiihhhh....

2009-01-08 @ 17:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0