Action

Bloggen är lite halvdöd för tillfället...men det är inte mitt liv =) Det är i full gång....

Nu är jag tillbaka i skolan sedan fredags, grupparbetet blev skitbra å godkänt och tentan har vi fått åter, hemtentan jag skrev under lovet... sjukt nöjd, så himla glad att det gick så bra:D Alla var oroliga för den och alla räknade med kompletteringar men vi är för bra helt enkelt..!
Skitkul att träffa klassen igen och idag slutade termin 1, Swot-analyser och pärmåterblickar, samt "klotter"- meningslöst men ändock...
Träningen är igång igen också, känns ruskigt skönt- behövs efter jullovet, big time...
Nollningen börjar nästa vecka, har 5 tjejer i min faddergrupp, verkar söta&trevliga, ska ringa dem o hälsa välkommen hit till oss på Campus imon med de andra tjejerna!


Annars är allt jävligt skitbra om jag får uttrycka mej så... å det gör jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen lite uppdatering....skönt o höra att allt är jävligt skitbra=)

då vet ja att du mår bra.

puss

2009-01-14 @ 19:16:06
Postat av: Lina

Jag måste träna mycket till innan bikinin åker på haha. Jag känner mig som en liten julbulle :P



Fan vad duktig du är med skolan och alla tentor!

SAKNAR dig också! Puss

2009-01-14 @ 22:23:06
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0