Shit happens

Tillbaka i Skåneland igen, känns så bra! Emil kom hit seent igår när jag kom hem- bäst!
Skolan började inte förräns 10 imorse, så skönt med sovmorgon för oss som kollade schemat och insåg att det var så, men vissa var i skolan redan till 8 haha... söta.

Hade en energisk gästföreläsare idag, gillade den, spetsade öronen mest vid barnpsykiatrin, skrev så pennan glödde.. delade meningar om damen dock, men jag gillade henne skarpt!

Så skönt att jag åkte hem i helgen, träffade mina små hjärtan o kikade första delfinalen i Melodifestivalen med mamma och pappa! Brorsan drog till Åre huxflux så honom ser jag igen i påsk! igår gick jag en morgonprommis med LINA, såå länge sen vi sågs, kändes himla bra:)
Idag ringde Linnéa och sa att hon faktiskt tänkte komma ner till mej, jag dog av lycka!! :D Antagligen samma helg som Karin kommer, längtar som en toka!

Nu är jag back on track igen, säger som jag sa till min söta farmor i lördags när jag hälsade på henne, hon har lite problem med talet ibland och blir lite ledsen, men det löste vi snabbt genom att säga...SHIT HAPPENS!
har nog aldrig sett henne skratta så mycket, jag & farfar skrattade minst lika mycket och sedan sa farmor " Shittappen" till allt, hihi- hon har humor vill jag lova!
Nu ska jag skriva min uberspännande inköpslista till ICA- scanningmaskin here I come!:)

Snart kommer Han. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0