Segstartad.

Igår var jag sällis till sambobambo när hon jobbade på pendeln..mysigt var det faktiskt, dock somnade jag i sätena utanför tågvärdens tillhåll ..hemma i hamn 03..somnade rätt omgående och mumlade hejdå i morse när Linky åkte till Sthlm! Var förresten och såg "Sommaren med Göran" i veckan, we loved it- se den, mycket roligt..

Idag har jag träffat Elina, äääntligen, hade en del att ta igen så vi fick dela upp allt..haha..hoppas kunna ses snart igen, vi planerade en stor vin/soft träff med alla vänner, i Valla..!
Imorn ska jag träffa E nr 2, Emma :) Saknar mina flickor jag inte träffar så ofta :( ♥

Rätt meningslöst och skriva nu haha.. men jag är iallafall "nyspinnad" & nyduschad och saknar Emil så in i helv...
På Fre åker jag till fjällbacka, lääääääääääääääääääääääääääääääääääääängtar!!

Jobbvecka nr 5 och sista veckan för denna sommar starts tomorrow, G´natti!



Bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0