Vårt näste!

Lägenheten är sååå fin!!! Vi vill husera där längre, blir inte kul att släpa hem allt igen, förhoppningsvis bara temporärt! Vi har hållt på hela kvällen och snälla pappa har åkt fram och tillbaka, hämtat pickup på jobbet och tagit med stolar, tv och trådbackar! Vi har kommit in i vårt boende redan, sängarna bäddas imorgon och vi får vår första gäst, Sanna=) Det blir en myskväll med thé och tjejprat, sedan ska vi sova där, wiho! Första mathandlingen ska vi göra imorgon, Priso here we come, med våra listor of course...

Det här kommer bli fina veckor, många sovgäster haha (nu menar jag endast våra vänner), på Fredag tänkte vi ha en liten middag, för då ska jag, Linko, Matilda & Karin gå på bio, Mamma Mia har premiär! Hoppas vi får biljetter bara, vi har tydligen något så fint som "lokal gala" här i Linköping..ha ha
På Lördag ska jag ha föris , för ESSE kommer hem och hon ska firas i helgen, big time! Min roomie jobbar så vi får sätta upp en bild på henne så är hon med ;)

Vårt plejs!



Pappa hjälpte oss med gardinerna, eller ja, stängerna :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa Sambooooooo

Good shit! Si si si molto bene! Nu är det bara finputsningen kvar....!

2008-07-01 @ 22:15:25
Postat av: David

Schysst, då vet man vem som har efterfest i sommar...

2008-07-01 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0